Voith Turbo Lokomotivtechnik GmbH & Co. KG fotos
10 fotos
Voith Maxima 4000
prototypeLørdag 9. september 2006, Kiel-Nordhafen (ved Voith) Foto: Matthias Krause
Voith Maxima 40CC prototype
(Voith L06 30017 / 2006) på fabrikken i Kiel.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
Voith Maxima 40CC prototype
(Voith L06 30017 / 2006) på fabrikken i Kiel.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 218 312-7
+ 218 382-0 + 218 398-6 solgt til Voith med henblik på ombygning og videresalg til Mellemøsten. Lokomotiverne henstår ved siden af Voith fabrikken i Kiel.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 218 312-7
+ 218 382-0 + 218 398-6 solgt til Voith med henblik på ombygning og videresalg til Mellemøsten. Lokomotiverne henstår ved siden af Voith fabrikken i Kiel. Den ene personvogn i baggrunden anvendes som kantine for fabrikkens personale mens den anden skal indrettes til mødelokale.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
ÖBB Bpz 50 81 29-35 701-0
ved Voiths fabrik i Kiel. Vognen skal ombygges og anvendes til mødelokaler.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
Voith MaK 1983/1000804
på Voiths fabrik i KielTirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
Voith "Emma"
(Gmeinder 1952/4691) ex. DB 323 075, på Voiths fabrik i Kiel.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
Vossloh og Voith i Kiel-Wik
- hensat fra venstre mod højre holder: Vossloh G 1700 BB (5001713/2008), Vossloh G6 (5001844/2008), Voith Gravita 10 BB (L04 10003/2008), Vossloh Mak 1000 BB (1001322/2002) og i baggrunde den ikke driftklare Seehafen Kiel Nr. 1 (MaK 400037/1961). MaK 1000 BB var udstillet som prototype på Innotrans 2002 og er for tiden i dirft som indlejet lokomotiv ved Seehafen Kiel.Lørdag 13. september 2008, Kiel-Wik Foto: Matthias Krause
Voith Ox-Traction (Fabriknummer L06 30001/20088)
på vej til Innotrans udstillingen i Berlin.Torsdag 18. september 2008, Kiel-Wik Foto: Matthias Krause