Mest viste fotos
DSB MR/D -41
med RV 2854 (Odense-Svendborg), DSB MQ 4911 + 4111 med RV 2855 (Svendborg-Odense) og til højre DSB MQ 4972 + 4952 med RV 5055 (Ringe-Odense).
Onsdag 11. september 2002, Ringe Foto: John Damsgaard-SørensenDSB ME 1525 + ABs dobbeltdækkerstyrevogn
mærket "Prøvetog" passerer Odense som materieltransport mod vest.
Tirsdag 23. juli 2002, Odense Foto: John Damsgaard-SørensenDB 295 021-0
og 261 096-2 holder lørdagshvil ved rangerbanegården Bf Hamburg Süd.
Lørdag 3. februar 2018, Hamburg Süd Foto: John Damsgaard-SørensenDSB MY 1116
Udrangeret og anvendt som reservedelsmaskine. Kort efter optagelsen af fotoet blev MY 1116 ophugget. Ved siden af holder PBS M1 "Karl", en tidligere V 10 rangertraktor fra Deutsche Volksarmee.
Mandag 21. august 2000, Tønder Foto: Niels KarsdorpDSB MG 5808
holdende ved siden af et ukendt DB 605-togsæt.
Torsdag 15. november 2007, Fredericia Foto: Peter ReinholdtSkagen station
gadeside. Uhhh man kunne have lyst til at fjerne den mast i Photoshop...!
Fredag 26. august 2011, Skagen Foto: John Damsgaard-SørensenDSB MZ 1401
indlejet af Railcare, passerer Kolding som RM 6129 (Tl-Pa).
Torsdag 30. maj 2013, Kolding Foto: John Damsgaard-SørensenMÁV 1047 001-1
(med direktør Kukely lænende ud af vinduet) og GySEV 1047 501-0 holdende side-om-side i Wulkaprodersdorf ved præsentationen af de nye GySEV Taurus lokomotiver.
Tirsdag 30. april 2002, Wulkaprodersdorf Foto: Ferenc JoóDB 218 312-7
+ 218 382-0 + 218 398-6 solgt til Voith med henblik på ombygning og videresalg til Mellemøsten. Lokomotiverne henstår ved siden af Voith fabrikken i Kiel.
Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-SørensenDB 218 312-7
+ 218 382-0 + 218 398-6 solgt til Voith med henblik på ombygning og videresalg til Mellemøsten. Lokomotiverne henstår ved siden af Voith fabrikken i Kiel. Den ene personvogn i baggrunden anvendes som kantine for fabrikkens personale mens den anden skal indrettes til mødelokale.
Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-SørensenNJ M 11
holdende på godspladsen i Odense i forbindelse med udkørsel af skærver. I baggrunden trækker et uvejr forbi byen.
Fredag 2. maj 2008, Odense Foto: John Damsgaard-SørensenDSB MY 1159
udlejet til CFL Cargo, med godstog til Nyborg.
Torsdag 19. juni 2008, Ejby Foto: Viggo JensenDSB ME 1514
med sydgående regionaltog, mens RDK EG 3107 kører som tom maskine mod øst.
Fredag 5. marts 2004, Ringsted Foto: John Damsgaard-SørensenDSB ME 1532
med de hollandske kongelige salonvogne i EP 6103 (Kh-Pa).
Lørdag 17. april 2010, km 155,4 ø.f. Odense Foto: John Damsgaard-SørensenGrænge station
set fra sporsiden mod sydøst.
Tirsdag 10. juni 1986, Grænge Foto: John Damsgaard-SørensenFørste togsæt til Odense Letbane på blokvogn
klar til at blive sat på skinner på kontrol- og vedligeholdelsescenteret ved Munkebjergvej.
Torsdag 20. februar 2020, CMC Hjallese Foto: John Damsgaard-SørensenFørste togsæt til Odense Letbane skubbes de sidste meter af blokvogn
ved håndkraft.
Torsdag 20. februar 2020, CMC Hjallese Foto: John Damsgaard-SørensenDSB trolje 112
på stationen i Fåborg, bevaret af SFVJ.
Torsdag 25. april 2002, Fåborg Foto: John Damsgaard-SørensenVossloh og Voith i Kiel-Wik
- hensat fra venstre mod højre holder: Vossloh G 1700 BB (5001713/2008), Vossloh G6 (5001844/2008), Voith Gravita 10 BB (L04 10003/2008), Vossloh Mak 1000 BB (1001322/2002) og i baggrunde den ikke driftklare Seehafen Kiel Nr. 1 (MaK 400037/1961). MaK 1000 BB var udstillet som prototype på Innotrans 2002 og er for tiden i dirft som indlejet lokomotiv ved Seehafen Kiel.
Lørdag 13. september 2008, Kiel-Wik Foto: Matthias KrauseDSB MFB 5268
holder nedbrudt med IC-tog og passeres af DBSRS 185 323-3 med vestgående godstog. Nogle minutter senere kom der dog liv i IC-toget, som kunne fortsætte, ligeledes mod vest.
Mandag 1. juni 2009, Nyborg Foto: John Damsgaard-SørensenVtV DSB MT 152
med nedlæggelsestog til Grindsted passeres af Arriva AR 2048A til Tønder. En spade skulle partout gå ind foran rækken af fotografer, som ønskede at forevige øjeblikket.
Torsdag 31. maj 2012, Bramming Foto: John Damsgaard-SørensenEx. LNJ Ys 25
solgt til ØSJS, holdende ved værkstedet i Hårlev. Her blev styrevognen senere ombygget, så det ene førerrum blev sløjfet og kom i drift som ØSJS Ys 12.
Torsdag 17. marts 1994, Hårlev Foto: John Damsgaard-SørensenBogier tjekkes ved levering af første togsæt til Odense Letbane
få sekunder før det første hjulsæt rammer fynsk jord.
Torsdag 20. februar 2020, CMC Hjallese Foto: John Damsgaard-Sørensen