BDZ fotos
16 fotos
BDŽ 46 211-9
på hovedbanegården i Sofia med persontog. Lokomotivet er oprindeligt bygget af Electroputere i Craiova, Rumænien som BDŽ 46 011-0 i 1986 med byggenummer 877. I forbindelse med modernisering omkring årtusindeskiftet af Koncar i Zagreb, Kroatien, blev 20 lokomotiver ombygget og fik ændret numre.Søndag 7. august 2016, Sofia Foto: John Damsgaard-Sørensen
BDŽ Cargo 43 544-6
med godstog på hovedbanegården i Sofia.Søndag 7. august 2016, Sofia Foto: John Damsgaard-Sørensen
BDŽ Cargo 43 544-6 på hovedbanegården i Sofia.
Lokomotivet er bygget af Skoda i 1974 som fabriksnummer 6580.Søndag 7. august 2016, Sofia Foto: John Damsgaard-Sørensen
BDZ 77 009-9 klar til afgang fra Septemvri
med smalsporstog på 760mm-banen mod Dobrinishte. Det dieselhydrauliske lokomotiv er bygget af 23. August/FAUR som fabriksnummer 25333 i 1988.Søndag 7. august 2016, Septemvri Foto: John Damsgaard-Sørensen
BDZ 75 006-7
med tog fra Dobrinishte til Septemvri ankommer til Varvara. Det smalsporede diesellokomotiv er bygget af Henschel i 1965 som fabriksnummer 31138.Søndag 7. august 2016, Varvara Foto: John Damsgaard-Sørensen
BDŽ 31 009-8
Desiro el-togsæt ankommer til Septemvri.Søndag 7. august 2016, Septemvri Foto: John Damsgaard-Sørensen
BDZ 44 099-0
netop ankommet til Plovdiv med tog fra Sofia.Søndag 7. august 2016, Plovdiv Foto: John Damsgaard-Sørensen
BDŽ 61 013-9
elektrisk rangerlokomotiv bygget af Skoda 1994, byggenummer 8876, på banegården i Plovdiv.Søndag 7. august 2016, Plovdiv Foto: John Damsgaard-Sørensen
BDŽ 43 309-4
rangerer til personvognsstamme tidlig morgen på banegården i Plovdiv.Mandag 8. august 2016, Plovdiv Foto: John Damsgaard-Sørensen
BDŽ 52 211-0
på banegården i Plovdiv. Lokomotivet er bygget af LEW i DDR i 1978 som fabriksnummer 16510.Mandag 8. august 2016, Plovdiv Foto: John Damsgaard-Sørensen
BDZ 44 001-6
med tog mod vest holdende i Koprivshtitsa, afventende passagerer fra togbus.Mandag 8. august 2016, Koprivshtitsa Foto: John Damsgaard-Sørensen