Hector Rail 241.001 - 012 fotos

21 fotos
Hector 241.001

Hector 241.001

med GF 38838 (Pa-Phm) under udkørsel fra Nyborg mod Storebæltsbroen.

Torsdag 13. marts 2008, Nyborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector 241.001

Hector 241.001

+ 241.003 med forsinket GF 38838 (Pa-Mgb). 241.003 havde haft nedbrud pga. ATC-fejl.

Lørdag 15. marts 2008, Øst for Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector 241.006

Hector 241.006

+ CargoNet 185 620 med GF 38902

Onsdag 27. august 2008, Nr. Bjert Foto: Tim Jonasen
Hector 241.006

Hector 241.006

+ CargoNet 185 620 med GF 38902

Onsdag 27. august 2008, Nr. Bjert Foto: Tim Jonasen
Hector 241.006

Hector 241.006

+ CargoNet 185 620 med GF 38902

Onsdag 27. august 2008, Nr. Bjert Foto: Tim Jonasen
Hector Rail 241.001

Hector Rail 241.001

med HG 42702 (Wanne-Norrköping) passerer Middelfart i morgentusmørke.

Lørdag 31. oktober 2009, Middelfart Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector 241.010

Hector 241.010

med HG 38996 (Pa-Mgb) forsinket ca. 90 minutter. Hector udvider efterhånden kørslerne gennem Danmark og kører flere togpar dagligt nogle dage.

Lørdag 6. marts 2010, Km. 173,2 mellem Tommerup og Holmstrup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector 241.010

Hector 241.010

med HG 38802 (Pa-Mgb) for østgående ved Hjulby.

Lørdag 28. august 2010, Hjulby Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector 241.010

Hector 241.010

passerer Odense med sydgående godstog HG 38881 (Mgb-Pa).

Mandag 3. januar 2011, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector Rail 241.008

Hector Rail 241.008

holdende på Padborg station.

Søndag 3. marts 2013, Padborg Foto: Hans Christian Davidsen
Hector Rail 241.008 og DSB Køf 285

Hector Rail 241.008 og DSB Køf 285

holdende i Padborg.

Søndag 3. marts 2013, Padborg Foto: Hans Christian Davidsen
Fronten af Hector Rail 241.008

Fronten af Hector Rail 241.008

holdende på Padborg station.

Søndag 3. marts 2013, Padborg Foto: Hans Christian Davidsen
Hector 242.502 + DB Systemtechnik 182 506

Hector 242.502 + DB Systemtechnik 182 506

+ målevogn DB Systemtechnik D-DB Dienstüm313 63 80 99-92 007-3 med måletog for højhastighedsforsøg med kørestrømsanlæg på Storebælt.

Søndag 20. marts 2016, Nyborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector Rail 241.006 + 241.001

Hector Rail 241.006 + 241.001

passerer Odense med HG 36711 (Phm-Pa).

Lørdag 2. september 2017, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector Rail 241.006

Hector Rail 241.006

med HM 36802 (Pa-Mgb), transport af 8 Vectron-lokomotiver fra Tyskland til Sverige: 243.106 + 243.107 + 243.108 + 243.001 + 243.111 + 243.110 + 243.112 + 243.109.

Søndag 18. marts 2018, Vest for Nyborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector Rail 241.008 + 241.002

Hector Rail 241.008 + 241.002

med sydgående godstog HS 41043 (Phm-Pa)

Lørdag 4. januar 2020, Km. 174,0 ml. Holmstrup og Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector 241.010

Hector 241.010

med transport af de første 3 DSB Vectron el-lokomotiver litra EB, tog HG 86402 (Pa-Gb), oprangeret Hector 241.010 + RailAdventure Habfis 33 80 279 7 678-0 + RailAdventure Habfis 33 80 279 7 617-8 + DSB EB 3203 + DSB EB 3201 + DSB EB 3202.

Mandag 14. september 2020, Hedehusene Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector Rail 241.010 + DSB EA 3010 + EA 3022 + EA 3007

Hector Rail 241.010 + DSB EA 3010 + EA 3022 + EA 3007

som HG 6133 (Gb-Pa). De tre tidligere DSB EA-lokomotiver er under transport til operatøren Bulmarket i Bulgarien.

Lørdag 10. april 2021, Vest for Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB EA 3007 bagerst i transport af EA-lokomotiver til Bulgarien.

DSB EA 3007 bagerst i transport af EA-lokomotiver til Bulgarien.

Toget er oprangeret Hector Rail 241.010 + DSB EA 3010 + EA 3022 + EA 3007.

Lørdag 10. april 2021, Vest for Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector Rail 241.011 + 241.008

Hector Rail 241.011 + 241.008

med godstog mod syd passerer Hjulby station.

Fredag 22. april 2022, Hjulby Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector Rail 241.008

Hector Rail 241.008

med godstog mod Tyskland passerer arbejdsplads for udskiftning af bro mellem Ullerslev og Langeskov.

Lørdag 17. juni 2023, Øst for Langeskov Foto: John Damsgaard-Sørensen
Til top