Fotos efter dato: 27. marts

24 fotos
MÁV 1047 001-1

MÁV 1047 001-1

spritny holndende i Hegyeshalom på lokomotivets første dag ankommet til Ungarn.

Onsdag 27. marts 2002, Hegyeshalom Foto: Attila Kirchner
MÁV 1047 001-1

MÁV 1047 001-1

helt ny holdende i solen i Hegyeshalom.

Onsdag 27. marts 2002, Hegyeshalom Foto: Attila Kirchner
MÁV 1047 001-1

MÁV 1047 001-1

det første helt nye Taurus lokomotiv hos MÁV. 1047 001-1, efter at have gennemført sine første test-kørsler i Ungarn.

Onsdag 27. marts 2002, Hegyeshalom Foto: Péter Rozgonyi
MÁV 1047 001-1

MÁV 1047 001-1

i Mosonmagyaróvár sammen med ÖBB 1116 007-4 og 1116 011-6 efter ankomst til Ungarn.

Onsdag 27. marts 2002, Mosonmagyaróvár Foto: Attila Kirchner
MÁV 1047 001-1

MÁV 1047 001-1

i Mosonmagyaróvár sammen med ÖBB 1116 007-4 og 1116 011-6 efter ankomst til Ungarn.

Onsdag 27. marts 2002, Mosonmagyaróvár Foto: Attila Kirchner
DB 185 321-7

DB 185 321-7

med søster-lokomotiv 185 322-5 i baggrunden, holdende i Fredericia i forbindelse med loko-fører indøvelse i Danmark.

Tirsdag 27. marts 2007, Fredericia Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MRD 4214

DSB MRD 4214

+ MR 4014 med regionaltog.

Torsdag 27. marts 2008, ved Eltang Foto: John Damsgaard-Sørensen
RDK EG 3108

RDK EG 3108

med sydgående Danlink godstog.

Torsdag 27. marts 2008, ved Eltang Foto: John Damsgaard-Sørensen
RDK MK 613

RDK MK 613

under rangering i Kolding.

Torsdag 27. marts 2008, Kolding Foto: John Damsgaard-Sørensen
RDK MZ 1454

RDK MZ 1454

med GL 7441 (Fa-Vm) under ophold i Kolding.

Torsdag 27. marts 2008, Kolding Foto: John Damsgaard-Sørensen
RDK MZ 1454

RDK MZ 1454

under ophold i Kolding.

Torsdag 27. marts 2008, Kolding Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 605 520-6

DB 605 520-6

+ 605 220-3 + 605 120-5 + 605 020-7 afgår med EC 387 klokken 15.25.

Torsdag 27. marts 2008, Fredericia Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MRD 4223

DSB MRD 4223

+ MR 4023, endnu i hvid bemaling.

Torsdag 27. marts 2008, Fredericia Foto: John Damsgaard-Sørensen
PL-PKPC Eaos 31 51 534 0 112-2

PL-PKPC Eaos 31 51 534 0 112-2

i Gliwice, læsset med kul.

Onsdag 27. marts 2013, Gliwice Foto: John Damsgaard-Sørensen
PL-CEMET Uacs 33 51 9308 474-6

PL-CEMET Uacs 33 51 9308 474-6

i Tarnowskie Góry

Onsdag 27. marts 2013, Tarnowskie Góry Foto: John Damsgaard-Sørensen
PL-CEMET Uacs 33 51 9307 928-2

PL-CEMET Uacs 33 51 9307 928-2

i Tarnowskie Góry

Onsdag 27. marts 2013, Tarnowskie Góry Foto: John Damsgaard-Sørensen
PL-GATXP Zaes 33 51 7983 692-9

PL-GATXP Zaes 33 51 7983 692-9

i Gliwice.

Onsdag 27. marts 2013, Gliwice Foto: John Damsgaard-Sørensen
PL-GATXP Zaes 33 51 7982 148-2

PL-GATXP Zaes 33 51 7982 148-2

i Gliwice.

Onsdag 27. marts 2013, Gliwice Foto: John Damsgaard-Sørensen
Tramwaje Slaskie 591

Tramwaje Slaskie 591

- en Konstal 105Na fra 1989 - på Jana Kochanowskiego i Katowice.

Onsdag 27. marts 2013, Katowice Foto: John Damsgaard-Sørensen
PKP Cargo ET22-883

PKP Cargo ET22-883

i Tarnowskie Góry.

Onsdag 27. marts 2013, Tarnowskie Góry Foto: John Damsgaard-Sørensen
PKP XHa 524946

PKP XHa 524946

en tidligere godsvogn type 401Ka (Gags-t), omdannet til tjenestevogn.

Onsdag 27. marts 2013, Tarnowskie Gory Foto: John Damsgaard-Sørensen
Tidl. PKP 401Ka godsvogn

Tidl. PKP 401Ka godsvogn

omdannet til tjenestevogn.

Onsdag 27. marts 2013, Tarnowskie Gory Foto: John Damsgaard-Sørensen
DBSRP 3E/1-31

DBSRP 3E/1-31

med tankvognstog på stationen i Bytom. Lokomotivet var oprindeligt bygget til en industri i Katowice i 1961 af Pafawag Wroclaw. Fra 1973 til 1978 kørte det som PKP ET21-931, for så at komme tilbage til PMPPW Katowice. I 2009 kom maskinen til DB Schenker Rail Polska, det nuværende DB Cargo Polska.

Stationen i Bytom er ikke et sted man har lyst til at opholde sig efter mørkets frembrud, idet perronerne tilsyneladende bruges af hjemløse til indtagelse af rusmidler og overnatning.

Onsdag 27. marts 2013, Bytom Foto: John Damsgaard-Sørensen
PKP Cargo SM31-102

PKP Cargo SM31-102

rangerer i Bytom. Til højre i billedet afventer en ET22 at kunne køre videre med godstog, ligesom en del af det gamle reiterstellwerk kan ses.

Onsdag 27. marts 2013, Bytom Foto: John Damsgaard-Sørensen
Til top